Connect with us

Hi, what are you looking for?

Kisah MalayaKisah Malaya

Uncategorized

> Selalu sangat bagi harga macam nak pergi haji balik hari, Bengkel motor akhirnya terbakar

Sebuah bengkel motorsikal yang pernah tular kerana mengenakan harga melampau kepada pelanggannya musnah dijilat api pada Rabu malam.

Menurut saksi, bengkel di Madang, Bogor itu telah terbakar kira-kira pukul 11 malam, dua jam selepas ia ditutup pada hari tersebut.

“Bengkel itu terbakar kira-kira pukul 11 ke 11.30 malam. Saya tak pasti waktu yang tepat. Apinya agak marak. Seram juga.

“Takut merebak ke tempat lain tapi Alhamdulillah penyelamat cepat sampai, jadi api tak sempat merebak. Cuma bengkel saja,” ujar saksi.

Advertisement. Scroll to continue reading.

Pasukan penyelamat berkata tiada nyawa yang terkorban dan kebakaran tersebut berpunca daripada litar pintas dari kedai motorsikal itu.

Sebagai rekod, bengkel itu pernah tular pada Mei lalu kerana mengenakan harga mahal kepada seorang pelanggan yang datang untuk menukar minyak enjin. Namun begitu, tiba-tiba berlakunya kebakaran yang membuatkan kedai motorsikal itu hangus dijilat api.

 

Sumber: Info Rakyat

Advertisement. Scroll to continue reading.
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You May Also Like

Uncategorized

NAIROBI, KENYA –  Seorang wanita di  Kajiado, Kenya mengurung dirinya di dalam rumah bersama dua anaknya sebelum membakar kediaman tersebut selepas mendapat tahu bahawa...

Uncategorized

Walaupun sedang menjalani hukuman juvana di sebuah pusat pemulihan, empat pelajar perempuan ini nampaknya masih lagi berkelakuan tidak bermoral. Empat orang pelajar perempuan yang...

Uncategorized

Seorang wanita di Vietnam dilihat hanya tergelak selepas peragut berjaya melarikan diri bersama rantai emas miliknya. Kejadian itu dilaporkan berlaku ketika wanita tersebut sedang...

Uncategorized

Seorang pelajar perempuan telah menjadi mangsa rakannya sendiri apabila dia dikelar. Mangsa telah dikelar dengan menggunakan sejenis pisau dapur. Kejadian ngeri itu telah berlaku...