Suami Kesal TERAJANG Isteri Mengandung. Nasihat Netizen Buat Dia Terus TERDUDUK

silakan share

Akibat membuka hp tanpa kebenaran, buang kawan2 fb dan balas mesej kawan perempuan, seorang isteri mengandung telah disepak oleh suami. Suami tu akhirnya menyesal dan pohon nasihat dari netizen tetapi terus terduduk terkejut bila baca.

LUAHAN SUAMI PUKUL ISTERI

Salam min . Aku terajang bini aku min. Sebab die memandai2 hack whatsapp aku. Memandai2 buang rakan fb aku. Memandai2 balas mesej kawan perempuan aku.

Aku sepak belakang dia min. Skrg aku menyesal dan minta maaf, tp bini aku nangis terus dan katanya harini nak balik kampung aku nak hantar dia taknak, dia nak jalan sendiri.

 

Aku risau kan dia. Skrg dia mengandung nak masuk 6 bulan.. Macam mana nak pujuk bini aku min..

NASIHAT NETIZEN

1. Sya nk mintak 1 ja dr awk…dari lelaki kpd lelaki…bleh x awak bg bini awk berehat? Dia dah cukup penat dgn awk…izinkan dia balik kg…bg dia ruang…bg dia “berehat” seketika…jgn ganggu dia…tolong tunaikan…

2. Allahuakbar.. knpa la ko g trajang bini ko dek oii.. tngh mengandungkan ank ko pulak tu.. hnya sbkn dia hack wassup ko..kaum isteri ni Allah bgi keistimewaan instinct ke 6..bila laki dia curang.. dia akn rsa.. prasaan tu jrng menipu.. sb tu la dia skodeng.. mmg nyata ko tu curang kn.. pas tu ko nk ngamok smpai tranjang dia.. apa ke bangang la ko ni jdi laki erk.. ko ni dayus la dek..

klu rsa nk ngatal lagi nape ko nikah dia..patutnya msa dia ngandung ni la ko kena pndai amik ati dia.. layan dia..jdi apa2 yg xbaik pd baby dlm kdungn ko jgn plak salahkn bini ko.. lagi skali akk nk ckp ni.. mmg dasar jantan dayus la ko ni

3. Ko nk cr bini ko apasal. Ko hadap la whtspp fb dgn segala kawan ko tu ha. Padan muka krn Whtspp fb dan kawan ko…ko bakal kehilangan bini. Ko ingat klo dh kawin ni dunia ko indah mcm raja ke. Lagi baik ko membujang menduda.. X de org nk kacau kau.

Klo ko teringin nk terajang org nnti ko g terajang mak ko yg lahirkan ko lak.. Tgk ko dok mana lps tu. Org mengandung zuriat ko bkn main ko terajang krn benda bodoh mcm tu.

4. Ape ke vangang ko nie..yg ko pg terajang bini ko tu watpe dh la tgh preggy..skit la vongokkkk..tkat bini ko håck wsp bls msj kwn ko xjd kudis la…ke ko tkt kantoi..dibuatnye ko trjang jd ape2 kat ank bini ko..

meroyan ko nti..sblom buat ape2 tu fkir la bro, tu br dia hack wsp ko klu dia buat lbh dr tu..gaknye kn bnh la bini ko tu kan..vodoh tahap gaban la ko nie…#akulakyggeram

LAGI NASIHAT NETIZEN



Sumber : KRT via KM

silakan share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *