PELIK Hingus Keluar Tanpa Henti. Apa Yg Doktor Temui Dalam Hidung Rupa2nya….

silakan share

Seorang ibu rumah tangga bukan main terkejut selepas menemui seekor lintah sepanjang 20cm bersarang di dalam hidung anaknya.

 

Dipetik dari facebook dewi,anak saudaranya yang bernama keisya itu tidak menyedari bahwa lintah berkenan masuk kedalam hidungnya ketika mereka mandi di air terjun pada awal sebulan lalu.





sumber: Jommelancong

 

ARTIKEL TRENDING HARINI: VIRAL Remaja Pukul Ibu. Bapa Dedah CERITA SEBENAR Buat Ramai TERKEJUT

“Sakit lah bang long,sakit lah…” rayu ibunya tatkala dipukul, semalam kita digemparkan dengan satu video remaja dengan ibunya yang benar-benar meruntun jiwa, menimbulkan perasaan marah dan geram sejak petang semalam.

Bermula dengan memukul, kemudian melempar kata kesat, malah memanggil ibunya dengan perkataan kau,

VIRAL VIDEO PUKUL IBU

Remaja terbabit tergamak bertindak sedemikian kerana wang,Remaja itu kemudian mengangkat kerusi mengancam untuk menghempas kerusi itu ke tubuh ibunya sambil selepas itu menyebut perkataan lebam terhadap ibunya.

Nenek remaja itu hanya mampu mengungkapkan beberapa ayat termasuk ‘tumbuk muka nenek’ bagi membela si ibu.

TUKANG VIRAL MOHON MAAF

Sementara itu, individu yang mendakwa menularkan video berkenaan membuat permohonan maaf secara terbuka di laman Facebook miliknya atas perbuatannya itu.

Pemilik akaun Facebook Jejaka Sereng dalam kenyataannya di laman sosial itu berkata, dia memohon maaf kepada pihak keluarga remaja berkenaan kerana memuat naik video itu kira-kira jam 6 petang, semalam.

SIFAT SEBENAR REMAJA TERSEBUT

Ini pula penjelasan insan-insan yang mengenali remaja terbabit, remaja tersebut bernama Syukri berusia 16 tahun, apa yang berlaku dalam video tersebut sememang nya memperlihatkan syukri bagai naik hantu berkelakuan sedemikian rupa pada ibu nya.


Namun ramai yang tidak tahu siapa sebenarnya remaja terbabit dan sifat nya diluar sana ini diceritakan oleh insan-insan yang mengenali adik syukri.

Dia seorang budak yang baik cuma tidak suka diganggu menyebabkan dia mudah marah, dia selalu menolong orang tua oku seawal jam 6 pagi dia sudah berada didepan rumah orang tua tersebut untuk menolong memimpin orang tua terbabit kekereta sebelum dia sendiri ke sekolah.

Bapa nya insan yang paling terkejut apabila video mengenai anak nya telah viral dan perilaku anak nya telah mendapat kecaman dari netizen sehinggakan dia terpaksa membuat laporan polis takut keselamatan anak nya terancam.

Mengikut insan yang mengenali adik syukri lagi ada antara netizen diluar sana telah membuat laporan polis kerana mereka tidak boleh terima perbuatan adik syukri, mungkin tindakan akan diambil keatas adik syukri apa yang dilakukan nya tidak lah kita pasti.

Sumber: Beritasayu

silakan share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *